مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اسفند 1400 ساعت 23:122022-03-01سياسي

جشنواره آسمان هشتم روستای کردر رضوی ظرفیت بین المللی شدن را دارد


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان گفت: به جرات می توان گفت که جشنواره آسمان هشتم روستای کردر رضوی ظرفیت بین المللی شدن را دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از(دامه برکاته) فرمودند که همه برای اهداف بعثت نبی مکرم اسلام قیام کنند و جشنواره آسمان هشتم در روستای کردر رضوی مصداق قیام برای تحقق اهداف بعثت نبوی در قالب ترویج معارف رضوی است.

وی ضمن قدردانی از اهالی روستای کردر که با همت بلند و توکل به خداوند و توصل به اهل بیت (ع) این جشنواره فاخر فرهنگی معنوی را از 12 سال پیش تا کنون برگزار کرده اند، افزود: برگزاری 12 جشنواره شهرستانی و استانی و سه جشنواره سرود ملی و نخستین جشنواره ملی روستایی فرهنگی هنری در راستای ترویج فرهنگ رضوی از افتخارات مردم ولایتمدار این روستاست.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان با اشاره به اینکه 12 دوره برگزاری موفق جشنواره استانی آسمان هشتم نشان داد که روستای کردر ظرفیت میزبانی جشنواره ملی را دارد، تصریح کرد: به جرات می توان گفت که جشنواره آسمان هشتم روستای کردر رضوی ظرفیت بین المللی شدن را دارد.

وی در خاتمه از حمایت و پشتیبانی بی دریغ اداره کل هنرهای نمایشی حوزه هنری کشور از نخستین جشنواره ملی روستایی فرهنگی هنری آسمان هشتم قدردانی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره آسمان هشتم روستای کردر رضوی ظرفیت بین المللی شدن را دارد

جشنواره آسمان هشتم روستای کردر رضوی ظرفیت بین المللی شدن را دارد