مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اسفند 1400 ساعت 22:522022-03-01ورزشي

شهرداری لنگرود در امید صعود به لیگ برتر والیبال


تیم والیبال نشسته شهرداری لنگرود به مرحله سوم مسابقات لیگ دسته یک کشور اعزام شد و در گروه ب به رقابت می پردازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، مرحله سوم رقابت های لیگ دسته یک والیبال نشسته مردان با حضور نماینده استان گیلان در مازندران برگزار می شود.

  بر این اساس در گروه اول، تیم های شهرداری دامغان، فولادسپاهان اصفهان، ارداق قزوین، هیات تایباد و هیات لرستان از 10 تا 13 اسفند ماه به میزبانی شهر خرم آباد در استان لرستان رقابت می کنند.

  در گروه ب این مسابقات نیز تیم های مهر مولانای چالوس، شهرداری لنگرود، آهن آلات کردکوی، مس رفسنجان، والیبال نشسته شیراز از 9 تا 12 اسفند ماه به میزبانی تیم مهر مولانای چالوس در استان مازندران با یکدیگر به رقابت می پردازند.

  مرحله سوم رقابت ها با شرکت 10 تیم اواخر دی ماه امسال برگزار می شود که از این تعداد، چهار تیم به مرحله نهایی راه یافته و قهرمان این دوره به لیگ برتر والیبال نشسته کشور صعود می کند.

  مرحله دوم این رقابت ها در گروه یک به میزبانی شهر دامغان، گروه دوم به میزبانی شهر چالوس و گروه سوم در شهر بابلسر برگزار شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، شهرداری لنگرود تنها نماینده استان گیلان در این رقابت ها هست که با کسب نتیجه می تواند به لیگ برتر والیبال نشسته کشور راه پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری لنگرود در امید صعود به لیگ برتر والیبال

شهرداری لنگرود در امید صعود به لیگ برتر والیبال