مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اسفند 1400 ساعت 22:322022-03-01فرهنگي

سطح جشنواره آسمان هشتم از استانی به ملی ارتقا یافت


مدیر کانون فرهنگی هنری امام المنتظر(عج) گفت: همت و تلاش خالصانه اهالی روستای کردر رضوی موجب شد تا سطح برگزاری جشنواره فرهنگی هنری آسمان هشتم از استانی به ملی ارتقا یابد.

- ، ابراهیم ذاکری سه شنبه شب در آیین افتتاحیه نخستین جشنواره ملی روستایی فرهنگی هنری آسمان هشتم در حسینیه امام رضا(ع) روستای کردر رضوی ضمن تبریک عید مبعث، اظهار کرد: با وجود همه کاستی ها و مشکلات، مردم خوب و ولایتمدار روستای کردر رضوی عقب نشینی نکردند و برگزاری این جشنواره نتیجه همت والای آنان و حمایت های اداره کل هنرهای نمایشی حوزه هنری کشور است.

وی در ادامه به سابقه جشنواره در روستای کردر رضوی اشاره کرد و افزود: اهالی این روستا در سال 86 جشنواره فرهنگی هنری و ورزشی آسمان هشتم با هدف ترویج فرهنگ رضوی را آغاز کردند و تا کنون 11 دوره جشنواره در سطح شهرستانی و استانی برگزار شده است که به امسال به ملی ارتقا یافت.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام المنتظر(عج) روستای کردر رضوی ادامه داد: نخستین جشنواره ملی روستایی فرهنگی هنری آسمان هشتم از امروز به مدت 3 روز در پنج رشته سرود، تئاتر، فیلم کوتاه، کتابخوانی و صنایع دستی در حال برگزاری است.

وی گفت: آیین اختتامیه این جشنواره نیز 12 اسفند برگزار و از برگزیدگان رشته های پنج گانه تجلیل خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سطح جشنواره آسمان هشتم از استانی به ملی ارتقا یافت

سطح جشنواره آسمان هشتم از استانی به ملی ارتقا یافت