مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اسفند 1400 ساعت 22:272022-03-01سياسي

شناسایی بالغ بر 80 هزار معلول در خوزستان


سرپرست اداره بهزیستی خوزستان با اشاره به شناسایی بالغ بر 80 هزار معلول در استان گفت: یک هزار هزار مؤسسه و مرکز غیر دولتی تحت نظارت بهزیستی خوزستان فعالیت می کنند.

- ، مهران کریمیان بعد از ظهر امروز سه شنبه ضمن دیدار با حجت الاسلام سیدمحمد عبدالنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان از شناسایی بالغ بر 80 هزار معلول در استان خبر داد و اظهار کرد: یک هزار هزار مؤسسه و مرکز غیر دولتی تحت نظارت بهزیستی خوزستان فعالیت می کنند.

سرپرست اداره بهزیستی خوزستان افزود: همچنین 32 هزار خانوار بی سرپرست و آسیب دیده تحت پوشش بهزیستی خوزستان هستند که از خدمات مختلف این نهاد بهره مند می شوند.

وی بیان کرد: حدود 4 هزار معلول، سالمند، کودک بی سرپرست یا بد سرپرست و آسیب دیده اجتماعی در 120 مرکز شبانه روزی بهزیستی خوزستان نگهداری و به آنها خدمات مختلف توانبخشی و مراقبتی ارائه می شود.

اعطای تسهیلات کریمیان خبر داد: از ابتدای سال 1400 تاکنون به 650 خانوار تحت پوشش و در مجموع 300 میلیارد ریال کمک های بلاعوض مسکن بین 300 -500 میلیون ریال به هر خانوار و به 950 نفر از افراد تحت پوشش و در مجموع 800 میلیارد ریال، به هر نفر مبلغی بین 500 تا یک میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی برای راه اندازی مشاغل خرد و کوچک و خانگی پرداخت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی بالغ بر 80 هزار معلول در خوزستان

شناسایی بالغ بر 80 هزار معلول در خوزستان