مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اسفند 1400 ساعت 22:272022-03-01سياسي

مستند یاران او آغازی برای الگوسازی مدیران خوزستان برای خدمت است


معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: مستند (یاران او) آغازی برای الگوسازی مدیران این استان برای خدمت رسانی به مردم در همه بخش ها است.

- اهواز- معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: مستند (یاران او) آغازی برای الگوسازی مدیران این استان برای خدمت رسانی به مردم در همه بخش ها است.

حجت الاسلام احسان فردآقایی در حاشیه رونمایی از مستند (یاران او) با موضوع فعالیت های سیدمحمد عبدالنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان در گفت وگو با و افرادی را که در کشور معرفی می کند که به نوعی الگوی حرکتی مدیران و مسئولان خدوم و بازوی عملی مقام معظم رهبری هستند و همچنین تلاش ها و مجاهدت های آنها را به مردم نشان دهد.

وی تصریح کرد: در این چند سال اخیر که حجت الاسلام موسوی فرد به عنوان نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه شهرستان اهواز منصوب شدند، شاهد زحمات و خدمات ارزنده اش در سراسر استان بودیم؛ حجت الاسلام موسوی فرد مرزهای مدیریت در نظام جمهوری اسلامی را بعد از سال ها و دهه ها که شاید در برخی مواقع توسط برخی از مسئولان به مسیرهای انحرافی کشیده شده بود، عوض کرده و تلاش شان همیشه بر این بود تا الگویی را از یک مدیر خدوم در نظام جمهوری اسلامی معرفی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستند یاران او آغازی برای الگوسازی مدیران خوزستان برای خدمت است

مستند یاران او آغازی برای الگوسازی مدیران خوزستان برای خدمت است