مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اسفند 1400 ساعت 19:122022-03-01اقتصادي

زمین چمن مصنوعی ناحیه منفصل شهری «ننله» سنندج آماده افتتاح است


مدیر کل ورزش و جوانان کردستان از افتتاح زمین چمن مصنوعی ناحیه منفصل شهری «ننله» سنندج با حضور وزیر ورزش و جوانان خبر داد.

- اظهار کرد: به منظور توسعه فضای ورزشی نواحی روستایی و حاشیه شهرها ساخت زمین های مینی چمن مصنوعی در دستور کار دستگاه ورزش و جوانان استان قرار گرفته است.

وی افزود: زمین چمن مصنوعی ناحیه منفصل شهری ننله نیز یکی از پروژه های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان کردستان است که در این راستا عملیات ساخت آن از شهریورماه سال جاری آغاز شد و هم اکنون با پیشرفت فیزیکی 95 درصد آماده بهره برداری است.

جولایی خاطرنشان کرد: در سفر قریب الوقوع وزیر ورزش و جوانان به استان کردستان این پروژه افتتاح و در اختیار جامعه ورزشی این ناحیه منفصل شهری قرار خواهد گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان اظهار داشت: یکی از مشکلات نواحی منفصل شهری کمبود فضای ورزشی است و رفع این کاستی می تواند نقش مهمی در کاهش آسیب های اجتماعی در بین جوانان باشد.

جولایی افزود: دستگاه ورزش و جوانان کردستان با این رویکرد ساخت زمین های مینی چمن مصنوعی در این مناطق را که می تواند در کوتاه ترین زمان و با صرف کمترین هزینه در اختیار جوانان قرار داده شود، در دستور کار خود قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمین چمن مصنوعی ناحیه منفصل شهری «ننله» سنندج آماده افتتاح است

زمین چمن مصنوعی ناحیه منفصل شهری «ننله» سنندج آماده افتتاح است