مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اسفند 1400 ساعت 18:522022-03-01سياسي

برگزاری گذر فرهنگی برای زنان کارآفرین در حاشیه دریاچه شهدای خلیج فارس


مدیرعامل شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران از برگزاری گذر فرهنگی برای زنان کارآفرین در حاشیه دریاچه شهدای خلیج فارس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، فریدون رضوی کیا مدیرعامل شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران گفت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری در حوزه کارآفرینی و مهارت افزایی و تاکید شهردار تهران مبنی بر محله محوری و حمایت از اشتغال خانگی، گذر فرهنگی و کارآفرینی محله های منطقه 22 با حضور زنان کارآفرین  و با همکاری و مشارکت 12 سرای محله منطقه 22، در مجموعه فرهنگی گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس برگزار شد.

رضوی کیا تاکید کرد: برگزاری گذرهای فرهنگی با حضور زنان کارآفرین هم محله ای، زمینه همدلی و حس تعلق به محله را بین ساکنین محلات منطقه با مجموعه فرهنگی ، گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس دریاچه به وجود می آورد.

وی افزود: حمایت از معیشت پایدار زنان کارآفرین یکی از اهداف در دوره اخیر مدیریتی بوده و این روند ان شاالله در ایام منتهی به سال نو ادامه خواهد داشت.

رضوی کیا با بیان اینکه گذر فرهنگی و کارآفرینی محله های منطقه 22 با محوریت سرای محله دریاچه شهدای خلیج فارس و با حضور زنان کارآفرین از روز گذشته آغاز به کار کرده است، گفت: به دلیل استقبال زنان کار آفرین و همچنین شهروندان منطقه 22 و گردشگران شهری از این نمایشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری گذر فرهنگی برای زنان کارآفرین در حاشیه دریاچه شهدای خلیج فارس

برگزاری گذر فرهنگی برای زنان کارآفرین در حاشیه دریاچه شهدای خلیج فارس