مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اسفند 1400 ساعت 18:422022-03-01سياسي

دغدغه شهرداری های استان بوشهر با حمایت دستگاه ها برطرف می شود


جانشین رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور با اشاره به اجرای طرح های عمرانی در روستاها و شهرها گفت: این سازمان با حمایت دستگاه های مختلف می تواند دغدغه های شهرداران را رفع کند.

- ، مسعود نصرتی بعد از ظهر سه شنبه در نشست با مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان بوشهر به رسالت این سازمان اشاره کرد و اظهار داشت: ضرورت احصای مشکلات و کاستی های اصلی موجود در عرصه های کاری شهرداری ها و دهیاری ها و پیگیری رفع آنها از طریق همکاری و همفکری با سایر دستگاه ها از مهمترین وظیفه و رسالت سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور است.

وی جایگاه استان بوشهر در عرصه های عمرانی و ساخت و ساز را مهم دانست و افزود: این استان نقش تأثیرگذاری در اقتصاد و شاخص های سرمایه گذاری دارد.

جانشین رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، استان بوشهر را از مهمترین استان های اقتصادی کشور نام برد و افزود؛ قطعاً این سازمان با حمایت استاندار بوشهر می تواند بسیاری از دغدغه های شهرداران را برطرف و آنان را در رسیدن به هدف مطلوب که رفع نیازمندی های شهروندان است یاری کند.

نصرتی حمایت سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور را از سازمان همیاری شهرداری های استان بوشهر اعلام و خاطرنشان کرد: این سازمان از هیچ کوششی در راه خدمت به مردم دریغ نخواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دغدغه شهرداری های استان بوشهر با حمایت دستگاه ها برطرف می شود

دغدغه شهرداری های استان بوشهر با حمایت دستگاه ها برطرف می شود