مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اسفند 1400 ساعت 18:172022-03-01اقتصادي

توضیحات شهردار شهرکرد پیرامون سازه میدان 12 محرم


طرح کلی میدان 12 محرم بر اساس مهندسی و معماری انجام شده همین چیزی است که شب گذشته افتتاح شدو تنها نورپردازی آن باقی مانده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، شب گذشته به مناسبت عید مبعث میدان 12 محرم بعد از حدود یک سال و نیم وقفه افتتاح شد، اما طرح و جزییات المان همچنان سوالاتی را برای شهروندان ایجاد کرده است.

محمدتقی جاپلقی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: طرح کلی فلکه آبی بر اساس مهندسی و معماری انجام شده و همین چیزی است که شب گذشته افتتاح شد تنها نورپردازی طرح باقی مانده که به خاطر اهمیت موضوع از شرکت و برند معتبری در مشهد سفارش داده شده است.

شهردار شهرکرد با بیان اینکه تا اینجای طرح 2 میلیارد و 300 الی 400 میلیون تومان بودجه صرف شده است، افزود: تهیه پروژکتور و نورپردازی سازه نیز حدود 500 الی 400 میلیون تومان هزینه لازم دارد و به احتمال زیاد تا آخر هفته آینده به دست ما خواهد رسید.

 وی ادامه داد: علت افتتاح نشدن این پروژه در 22 بهمن مناسب نبودن شرایط جوی برای آسفالت و کف سازی بود که تکمیل برق کشی، بتون سنگی، کف سازی و آسفالت در این مدت انجام و نمای کلی طرح افتتاح شد.

جاپلقی در خصوص مفهوم سازه میدان بیان داشت: از مفهوم طرح بی خبرم تنها می دانم در سمت چپ این طرح 6 ستون پلکانی در سمت راست نیز 6 ستون دیگر است که مفهوم 12 م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات شهردار شهرکرد پیرامون سازه میدان 12 محرم

توضیحات شهردار شهرکرد پیرامون سازه میدان 12 محرم