مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اسفند 1400 ساعت 17:072022-03-01اجتماعي

سامانه بارشی جدید از روز پنجشنبه وارد جو کرمانشاه می شود


مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه با اشاره به پیش بینی وضعیت هوای استان طی روزهای آینده، گفت: سامانه بارشی جدید از روز پنجشنبه وارد جو کرمانشاه می شود.

- فیروز دولتشاهی در گفتگو با اظهار کرد: بر اساس آخرین تحلیل از داده های هواشناسی تا اوایل روز پنجشنبه در حالی که متوسط دمای هوا در غالب نقاط به طور نسبی افزایش یافته بارشی برای استان کرمانشاه نخواهیم داشت.

وی افزود: به دنبال این وضعیت موجی ناپایدار از اواسط روز پنجشنبه تا اواسط روز جمعه جو منطقه را متأثر کرده و در بعضی ساعات سبب وزش باد نسبتاً شدید، بارش پراکنده باران و احتمالاً رعدوبرق در استان کرمانشاه می شود.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: فعالیت سامانه بارشی در استان کرمانشاه سبب کاهش دمای روزانه و افزایش دمای شبانه خواهد شد.

دولتشاهی بیان کرد: احتمال بارش باران در روز جمعه و در مناطق شمالی بویژه اورامانات بیشتر بوده و همچنین وزش باد ممکن است هوای استان کرمانشاه را بخصوص در مناطق مرزی غبارآلود کند.

وی ادامه داد: در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده کاهش دمای شبانه شرایط را برای تشکیل مه صبحگاهی بویژه در مناطق مرطوب و سردسیر فراهم می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه بارشی جدید از روز پنجشنبه وارد جو کرمانشاه می شود

سامانه بارشی جدید از روز پنجشنبه وارد جو کرمانشاه می شود