مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اسفند 1400 ساعت 16:072022-03-01سياسي

عدم ثبت آمار دقیق دانش آموزان هنگام ثبت نام، از چالش های آموزش و پرورش


مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات ضرورت یکپارچه سازی سامانه ها را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود حبیبی در گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش و پرورش استان ها، با اشاره به یکپارچه سازی سامانه های وزارت آموزش و پرورش، اظهار کرد: حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات با توجه به روند آموزش های مجازی در یک سال گذشته، بسیارگسترده شده است.

وی افزود: یکپارچه سازی پروژه ای بود که از اواخر سال 98 در دستور کار قرارگرفت چراکه در سامانه های قبلی با چالش هایی از جمله؛ عدم پشتیبانی از حجم بالای اطلاعات و عدم ارائه آمار دقیق، مواجه بودیم.

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات با بیان اینکه سامانه ها به سه دسته دانش آموزی، منابع انسانی و مالی تقسیم بندی شده است ، گفت: در ابتدا اقدام اصلاحی و ارتقا بر روی سامانه ها انجام گرفت و با توجه به اهمیت سامانه دانش آموزی، کمیته ای برای چالش های موجود در سامانه سیدا تشکیل و آغاز به کار کرد که اصلاح فرایندهای فعلی، فرایندهای سال آتی و ثبت نام برای سال آتی را در بر می گرفت.

حبیبی با اشاره به داشبورد مدیریتی وزارت آموزش و پرورش، عنوان کرد: پیشخوان خدمات سازمانی در حال طراحی است که کاربران می توانند با دسترسی وارد شوند و کارهای متعدد سازمانی خود را انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم ثبت آمار دقیق دانش آموزان هنگام ثبت نام، از چالش های آموزش و پرورش

عدم ثبت آمار دقیق دانش آموزان هنگام ثبت نام، از چالش های آموزش و پرورش