مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اسفند 1400 ساعت 15:172022-03-01اقتصادي

بنیاد علوی 64 پروژه را طی دو سال گذشته در درمیان عملیاتی کرد


بنیاد علوی 64 پروژه را طی دو سال گذشته در درمیان عملیاتی کرده و 37 پروژه دیگر نیز به زودی به اتمام می رسد.

- ، جواد قناعت ظهر سه شنبه در شورای اداری درمیان اظهار کرد: امروز در سطح ملی حرکت مبارکی با محوریت خراسان جنوبی در شهرستان درمیان آغاز شد و آن اجرای تفاهم نامه بنیاد مستضعفان و بنیاد مسکن برای ساخت 20 هزار مسکن محرومین بود.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه این 20 هزار واحد مربوط به همه 31 استان کشور است، بیان کرد: سهمیه خراسان جنوبی 550 واحد بود ولی با پیشنهاد استانداری و موافقت ریاست بنیاد مستضعفان به هزار واحد افزایش یافت.

قناعت ادامه داد: فلسفه حضور رییس بنیاد مستضعفان علاوه بر آغاز طرح ساخت مسکن محرومین، بررسی دیگر برنامه های بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی در شهرستان درمیان بود چرا که این شهرستان منطقه هدف برای توسعه و پیشرفت در استان مطرح است.

وی با اشاره به روحیه بسیجی، جهادی و مخلصانه رییس بنیاد مستضعفان گفت: بنیاد علوی در دو سال گذشته 64 باب پروژه را در شهرستان درمیان به اتمام رساندند و 37 پروژه را نیز در دستور کار دارند که به زودی به اتمام خواهد رسید.

استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: برای جامعه هدف شهرستان درمیان 38 پروژه را تعریف کرده ایم که برآورد اولین آن 276 میلیارد تومان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنیاد علوی 64 پروژه را طی دو سال گذشته در درمیان عملیاتی کرد

بنیاد علوی 64 پروژه را طی دو سال گذشته در درمیان عملیاتی کرد