مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اسفند 1400 ساعت 14:522022-03-01سياسي

کمیسیون تلفیق26 هزارمیلیارد تومان برای بازنشستگان نیروهای مسلح در نظر گرفته است


رییس کمیته دفاعی و امنیتی کمیسیون تلفیق بودجه مجلس از در نظر گرفتن 26 هزارمیلیارد تومان برای بازنشستگان نیروهای مسلح در کمیسیون تلفیق بودجه خبر داد.

- فداحسین مالکی رییس کمیته دفاعی و امنیتی کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به مطالبات بازنشستگان نیروهای مسلح، گفت: کمیسیون تلفیق بودجه 1401 و همچنین مجلس شورای اسلامی دغدغه بازنشستگان نیروهای مسلح را می دانند و در جهت رفع آن اقداماتی در دستور کار دارند که قطعا بهزودی خبرهای آن منعکس خواهد شد.

وی ادامه داد: این که بیان می شود مجلس هیچ اقدامی در جهت افزایش حقوق بازنشستگان نیروهای مسلح انجام نداده است، این موضوع غلط است، زیرا هنوز بررسی لایحه بودجه سال آینده در مجلس به اتمام نرسیده است و قطعا افزایش حقوق بازنشستگان نیروهای مسلح در اولویت مجلس و کمیسیون تلفیق است.

رییس کمیته دفاعی و امنیتی کمیسیون تلفیق بودجه مجلس گفت: کمیسیون تلفیق حدود 26 هزارمیلیارد تومان برای بازنشستگان نیروهای مسلح در بودجه سال آینده در نظر گرفته است که با این رقم، حقوق بازنشستگان نیروهای مسلح در سال آینده افزایش خواهد داشت.

مالکی تصریح کرد: یک از اولویت های مجلس رسیدگی به وضع معیشت کارکنان نیروهای مسلح اعم از بازنشستگان و سربازان است که در ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیسیون تلفیق26 هزارمیلیارد تومان برای بازنشستگان نیروهای مسلح در نظر گرفته است

کمیسیون تلفیق26 هزارمیلیارد تومان برای بازنشستگان نیروهای مسلح در نظر گرفته است