مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اسفند 1400 ساعت 14:322022-03-01اجتماعي

انتخاب خیرین برای ساخت مدارس تحسین برانگیز است


وزیر آموزش و پرورش در بازدید از پروژه آموزشی خیری در حال احداث منطقه 11 تهران، گفت: انتخاب خیرین برای ساخت مدارس تحسین برانگیز است آنها روح بلند و والایی دارند.

- به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش با حضور در منطقه 11 شهر تهران از پروژه آموزشی در حال ساخت خیری رادمهر بازدید کرد.

خیر نیک اندیش مدرسه ساز نورا جهانگرد به پاس بزرگداشت نام و خاطره دختر فقید خود، نیلوفر رادمهر در ساخت یک باب فضای آموزشی 9 کلاسه با زیربنای 1200 مترمربع مشارکت کرده است.

مرحومه نیلوفر رادمهر دانشجوی دانشگاه علوم و تحقیقات تهران بود که در حادثه واژگونی اتوبوس این دانشگاه در 4 دی ماه 1397 به دیار حق شتافت.

خانم نورا جهانگرد مادر مرحومه نیلوفر رادمهر در سال گذشته تصمیم گرفت تا نام و یاد فرزند خود را برای همیشه ماندگار کند، و تصمیم به ساخت یک مدرسه برای کودکان و نوجوانان کرد.

این پروژه آموزشی با پیشرفت فیزیکی 30 درصدی اکنون در دست احداث است و تا مهر 1401 به بهره برداری خواهد رسید.

در جریان بازدید وزیر آموزش و پرورش از این پروژه خیرساز، ناصر قفلی رییس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، مهراله رخشانی مهر معاون وزیر و رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و جمعی از خیرین حضور داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب خیرین برای ساخت مدارس تحسین برانگیز است

انتخاب خیرین برای ساخت مدارس تحسین برانگیز است