مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اسفند 1400 ساعت 13:522022-03-01حوادث

نقص فنی در هواپیمای پرواز امروز تهران-نجف و سرگردانی زوار


نجف، به علت بروز نقص فنی هنگام بلند شدن هواپیما، انجام نشد و مسافران به سالن ترانزیت فرودگاه امام خمینی (ره) برگردانده شدند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، پرواز شماره IR5325 مسیر تهران-نجف که قرار بود صبح امروز مسافران را از فرودگاه امام خمینی (ره) به فرودگاه نجف منتقل کند، به علت بروز نقص فنی هنگام بلند شدن، به محل پارک هواپیما در فرودگاه امام برگشت و زوار پس از معطلی در هواپیما، از هواپیما خارج و به سالن ترانزیت منتقل شدند.

یکی از زوار که مسافر این پرواز است، در این باره به خبرنگار فارس می گوید: صبح امروز حدود ساعت 04:30 از خانه خارج شدیم و به سمت  فرودگاه امام خمینی (ره) رفتیم تا به موقع به پروازمان که ساعت 08:3 امروز بود، برسیم.

وی ادامه داد: پرواز به موقع و ساعت 08:3 پس از مسافرگیری انجام شد، اما هنگام تیک آف (بلند شدن هواپیما) خلبان از ادامه پرواز منصرف شد و اعلام کرد به علت بروز نقص فنی، مجبو ریم به فرودگاه برگردیم.

این زائر عتبات افزود: پس از برگشت به محل پارک هواپیما در فرودگاه امام، مسافران این هواپیما در هواپیما منتظر رفع نقص فنی بودند اما بعد از ساعتی اعلام شد که رفع نقص، زمان بر است و باید مسافران به سالن ترانزیت برگردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقص فنی در هواپیمای پرواز امروز تهران-نجف و سرگردانی زوار

نقص فنی در هواپیمای پرواز امروز تهران-نجف و سرگردانی زوار