مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اسفند 1400 ساعت 12:372022-03-01سياسي

معضلات و مشکلات منطقه 20 شهرداری تهران مورد بررسی قرار گرفت


دو عضو شورای اسلامی شهر تهران ضمن افتتاح طرح نجم در منطقه 20 در بازدید به همراه مسئولین شهر ری پیگیر چند معضل اساسی این منطقه شدند.

- به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، مهدی اقراریان رییس کمیسیون نظارت و حقوقی و جعفر شربیانی عضو هیأت رییسه شورای اسلامی شهر تهران به همراه سید محمد ناظمی شهردار منطقه 20 شهرداری تهران با حضور در مقبره الشهدای شهرری و ادای احترام به مقام والای شهدا طرح نجم (نظارت جامع محلات) را از منطقه 20 پایتخت آغاز کردند.

در ابتدای اجرای طرح نجم، مهدی اقراریان رییس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به آغاز این طرح از منطقه 20 پایتخت اظهار کرد: این طرح که در کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران آغاز شده است ناظر بر سه مفهوم نظارت جمعی مردم ، نظارت جامع مناطق و نظارت جامع محلات است.

وی افزود: نکته قابل توجه این است که در حوزه نظارت جمعی مردم منطقه 20 شهر تهران را به عنوان قبله تهران برای آغاز این طرح انتخاب کردیم و در این طرح پنج محور را دنبال خواهیم کرد.

اقراریان ادامه داد: مهم ترین این محورها مشارکت با سایر دستگاه ها برای حل مسائل و مشکلاتی است که شهروندان در سطح مناطق و محلات با این مشکلات دست و پنجه نرم می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معضلات و مشکلات منطقه 20 شهرداری تهران مورد بررسی قرار گرفت

معضلات و مشکلات منطقه 20 شهرداری تهران مورد بررسی قرار گرفت