مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اسفند 1400 ساعت 12:322022-03-01اقتصادي

ستاد سفر در نوروز به شهرستان گناوه کمک کند


برای خدمت رسانی مناسب به گردشگران نوروزی این شهرستان، ستاد تسهیلات سفر استانی حمایت و پشتیبانی لازم را از شهرستان گناوه داشته باشد.

- حمدتقی صفری در جلسه ستاد تسهیلات خدمات سفر گناوه اظهار کرد: این شهرستان در تعطیلات نوروز سال آینده در صورت اعمال نشدن محدودیت های کرونایی با خیل عظیم گردشگران هموطن مواجه خواهد شد که خدمات رسانی به آن ها باتوجه به زیرساخت های موجود در این شهرستان امکان پذیر نیست و جوابگو نخواهد بود.

وی اضافه کرد: از مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر انتظار و توقع است که ستاد خدمات سفر گناوه را در طول تعطیلات نوروز حمایت و پشتیبانی کند.

فرماندار گناوه تصریح کرد: اگرچه یکی از نیازهای مسافران و گردشگران در نوروز فراهم بودن سرویس های بهداشتی است، اما با جمعیت زیادی که وارد این شهر خواهد شد هرچه ایجاد شود جوابگو نیست و در این زمینه از ستاد استان درخواست داریم سرویس های سیار صفری افزود: تانکرهای سیار آب رسان، ماشین آتش نشان و برپایی کمپ برای جمعیت هلال احمر از ضرورت ها است که باید تامین شود.

رییس ستاد تسهیلات خدمات سفر گناوه افزود: باتوجه به اینکه حدود 70 آلاچپق در اختیار اداره میراث فرهنگی این شهرستان است در اختیار شهرداری قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد سفر در نوروز به شهرستان گناوه کمک کند

ستاد سفر در نوروز به شهرستان گناوه کمک کند