مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اسفند 1400 ساعت 11:572022-03-01سياسي

هبه 316 مدرسه گلستان به آموزش و پرورش توسط بنیاد مستضعفان


در اجرای منویات مقام معظم رهبری تفاهم نامه دوجانبه واگذاری رایگان و هبه عرصه های مدارس تحت تملک بنیاد مستضعفان در گلستان بین مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان و مدیرکل آموزش و پرورش گلستان امضا شد.

- ایسنا/گلستان در اجرای منویات مقام معظم رهبری تفاهم نامه دوجانبه واگذاری رایگان و هبه عرصه های مدارس تحت تملک بنیاد مستضعفان در گلستان بین مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان و مدیرکل آموزش و پرورش گلستان امضا شد.

مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان گلستان در این آیین با اشاره به اینکه امضای این تفاهم نامه مطابق دستور مهندس فتاح رییس بنیاد مستضعفان صورت گرفته است، اظهار کرد: با تشکیل کارگروهی ویژه و مشترک با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان نهایتا تفاهم نامه ای به منظور واگذاری مالکیت رایگان مدارس تحت اختیار بنیاد مستضعفان به آموزش و پرورش منعقد می شود.

سید فخرالدین علوی افزود: مجموع مساحت عرصه های مناطق شهری و روستایی واگذار شده به آموزش و پرورش حدود 113 هکتار و با ارزش بالغ بر یک هزار میلیارد تومان و در قالب 316 مدرسه است که به بصورت کاملا رایگان به آموزش و پرورش استان گلستان هبه گردید.

وی با تاکید بر اینکه استان گلستان رتبه نخست در واگذاری این املاک در کشور را به خود اختصاص داده است، خاطرنشان کرد: گمیشان با 52 مدرسه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هبه 316 مدرسه گلستان به آموزش و پرورش توسط بنیاد مستضعفان

هبه 316 مدرسه گلستان به آموزش و پرورش توسط بنیاد مستضعفان