مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اسفند 1400 ساعت 10:422022-03-01سياسي

رفع مشکل آب شرب روستاهای ورزقان باید در اولویت باشد


به منظور رفع مشکل کمبود آب شرب تعدادی از روستاهای شهرستان، آمادگی همکاری های با شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی را داریم.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار ورزقان گفت: به منظور رفع مشکل کمبود آب شرب تعدادی از روستاهای شهرستان، آمادگی همکاری های با شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی را داریم.

مهدی نعمتی در نشستی که با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان داشت، اظهار کرد: متأسفانه از سال های گذشته مشکلاتی در حوزه ی آب شرب روستایی این شهرستان وجود داشت که رفع این مشکلات، نیازمند برنامه ریزی های کوتاه مدت و بلند مدت است.

وی، تکمیل پروژه آب رسانی به 64 روستا و شهر ورزقان تحت عنوان و پروژه آب رسانی فاز دو مجتمع ستارخان را در اسرع وقت خواستار شد و تاکید کرد: با بهره برداری از این طرح، مشکل آب شرب تعداد قابل توجهی از روستاهای شهرستان ورزقان رفع خواهد شد.

فرماندار ورزقان، نبود سیستم فاضلاب در این شهر را یکی از معضلات این شهرستان عنوان کرد و افزود: پیگیری های لازم را از شرکت ملی صنایع مس ایران برای مشارکت در اجرای این پروژه زیرساختی در دستور کار قرار داده ایم و امیدواریم این طرح با مشارکت شرکت آب و فاضلاب استان و مجتمع مس سونگون ورزقان در اسرع وقت اجرایی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکل آب شرب روستاهای ورزقان باید در اولویت باشد

رفع مشکل آب شرب روستاهای ورزقان باید در اولویت باشد