مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اسفند 1400 ساعت 09:422022-03-01سياسي

فعالیت های فرهنگی و مساجد در اولویت بودجه های شهری قرار گیرد


بودجه های شهری معمولا به مساجد و مراکز معنوی کمتر اختصاص می یابد و صرف ساخت و ساز می شود و باید فعالیت های فرهنگی و مساجد در اولویت قرار گیرد.

- اصفهان-امام جمعه موقت اصفهان گفت: بودجه های شهری معمولا به مساجد و مراکز معنوی کمتر اختصاص می یابد و صرف ساخت و ساز می شود و باید فعالیت های فرهنگی و مساجد در اولویت قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد محمودی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به راه های افزایش رونق مساجد اظهار داشت: برای رونق گرفتن مساجد باید در مورد اهمیت مسئله نماز و نماز جماعت بیشتر بیان شود زیرا نماز در همه ادیان آسمانی در اولویت بوده است.

وی افزود: پیامبران الهی خود خادم مسجد بودند و مساجد را انبیا ساختند و این در حالی است که امروزه متأسفانه اداره مساجد به عهده خادم و هیئت امنایی است که اغلب وجه اجتماعی ضعیفی دارند و یا مسن هستند و نمی توانند با جوانان ارتباط برقرار کنند که این امر باعث شده جوانان و نوجوانان حضور فعالی در مساجد نداشته باشند.

اولویت صرف بودجه نسبت به مسائل فرهنگی و ساخت وساز امام جمعه موقت اصفهان خاطر نشان کرد: امام جماعت باید تغییراتی در فعالیت های روتین، معمولی و سنتی ایجاد کنند که البته بهبود مسائل فرهنگی زمان بر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های فرهنگی و مساجد در اولویت بودجه های شهری قرار گیرد

فعالیت های فرهنگی و مساجد در اولویت بودجه های شهری قرار گیرد