مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اسفند 1400 ساعت 08:372022-03-01سياسي

واگذاری 21 شهرک صنعتی فارس به شرکت های خدماتی


سرپرست شرکت شهرکهای صنعتی فارس با بیان اینکه با هدف کاهش تصدی گری دولت، تاکنون امور راهبری  21 شهرک صنعتی استان در قالب شرکت های خدماتی به صنعتگران واگذار شده است، - گفت: هفته آینده نیز دو شهرک دیگر واگذار می شوند.

سید مصطفی هاشمی در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی همایجان سپیدان از برنامه ریزی برای پیگیری مسائل و مشکلات شهرک های صنعتی استان در سطح ملی خبر داد و گفت: مشکلاتی که در سال های اخیر و علیرغم پیگیری های استانی حل نشده اند را با رویکردی جدید در سطوح ملی پیگیری خواهیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از شرکت شهرکهای صنعتی فارس، هاشمی عنوان کرد: مراحل احصای مشکلاتی که تاکنون در سطح استانی حل نشده اند در حال انجام است و با همکاری مدیریت ارشد استان و استفاده از ظرفیت نمایندگان مردم فارس در مجلس شورای اسلامی در سطح ملی پیگیری و رفع خواهیم کرد.

هاشمی همچنین با اشاره به اینکه شرکت شهرکهای صنعتی فارس نیز بعنوان تکلیف قانونی، بر عملکرد شرکت های خدماتی نظارت خواهد کرد، از تدوین واجرای طرح ویژه نظارت بر عملکرد شرکت های خدماتی با رویکرد حفاظت و نگهداری از تاسیسات و زیرساخت های شهرک صنعتی و ارائه خدمات مطلوب به صنعتگران خبر داد و گفت: چنانچه به این نتیجه برسیم شرکت های خدماتی در امور محوله و وظایف قانونی، کوتاهی کرده و بر اساس مقررات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری 21 شهرک صنعتی فارس به شرکت های خدماتی

واگذاری 21 شهرک صنعتی فارس به شرکت های خدماتی