مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اسفند 1400 ساعت 08:022022-03-01اقتصادي

میوه شب عید به وفور ذخیره سازی شده است/ آرامش بیشتر بازار نسبت به سال های گذشته


رییس اتاق اصناف استان اصفهان درخصوص قیمت کالاهای شب عید گفت: در این مدت نوسانات زیاد ماه های قبل را در کالا و خدمات نداشتیم و فراوانی کامل وجود دارد و نسبت به سال های قبل آرامش بیش تری بر بازار حاکم است.

- رسول جهانگیری رییس اتاق اصناف مرکز استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان درخصوص قیمت کالاهای شب عید اظهار داشت:در این مدت نوسانات زیاد ماه های قبل را در کالا و خدمات نداشتیم و فراوانی کامل وجود دارد و نسبت به سال های قبل آرامش بیش تری بر بازار حاکم است.

وی درخصوص روند نظارت بر قیمت ها توضیح داد: واحد بازرسی اتحادیه های مربوطه بازرسی و نظارت خود را دارند، در کنار آن بازرسی اصناف نیز نظارت می کند و در این مدت این مورد مطرح نبوده که قیمت ها ناگهانی افزایش پیدا کند.

جهانگیری با تاکید بر اینکه در موضوع عرضه و تقاضا ثبات برقرار است، یادآور شد: قیمت کالا و خدمات بر اساس عرضه و تقاضا مشخص خواهد شد اما آنالیز تخصصی که توسط متخصصان اصناف شکل می گیرد نیز تعیین کننده قیمت ها است.

میوه شب عید به وفور ذخیره سازی شده است رییس اتاق اصناف مرکز استان اصفهان درخصوص میوه شب عید گفت: امسال برای میوه شب عید مشکلی نداریم، مرکبات شمال و جنوب کشور و سیب به وفور ذخیره سازی شده و مشکلی برای عرضه وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میوه شب عید به وفور ذخیره سازی شده است/ آرامش بیشتر بازار نسبت به سال های گذشته

میوه شب عید به وفور ذخیره سازی شده است/ آرامش بیشتر بازار نسبت به سال های گذشته