مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اسفند 1400 ساعت 07:522022-03-01اقتصادي

کارآفرینی که با کشاورزی هر ماه 20 میلیون سود خالص دارد + عکس و فیلم


«منوچهر باباجانزاده» تهمتن اهل روستای تهمتن کلا بندپی شرقی، با سات یک سوله تولید محصولات کشاورزی اکنون به مرحله ای رسیده است که به سود خالص ماهانه20 میلیون تومانی رسیده و 10 نفر نیز با وی به صورت مستقیم کار می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بابلمنوچهر باباجان زاده تهمتن، اهل روستای تهمتن کلا بندپی شرقی، صاحب گلخانه سبزیجات و سیفی جات واقع در روستای قائمیه بخش مرکزی بابل است که از فعالیت های خودش می گوید.

باباجان زاده در خصوص فعالیت خودش در این مجموعه، می گوید؛ اوایل سال 99 با ساخت یک سوله هزار و 200 متری به مبلغ 450 میلیون تومان شروع به کار کردم که تمام کارهای ساخت، اعم از دیوارکشی، جوشکاری، لوله کشی و .

را خودم انجام دادم.

   برای شروع کار از سازمان نظام مهندسی کشاورزی در روستای قائمیه بخش مرکزی بابل برای ساخت سوله مجوز گرفتم و با وام جهاد کشاورزی، سالن را بنا کردم.

در حال حاضر 10 نفر نیروی کار به صورت مستقیم اینجا کار می کنند و در صورت افزایش تولید و گسترش سالن، نیروی کار بیشتری می توانند مشغول به کار شوند؛ در آینده برنامه ای برای گستردگی کار دارم تا یک سوله به همین متراژ اضافه کنم.

  هر دور کشت خیار حدود 15 تن برداشت می کنم، قسمتی از آن را مردم بومی منطقه همین جا خریداری می کنند و قسمتی را از طریق میدان بار به استان های دیگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارآفرینی که با کشاورزی هر ماه 20 میلیون سود خالص دارد + عکس و فیلم

کارآفرینی که با کشاورزی هر ماه 20 میلیون سود خالص دارد + عکس و فیلم