مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اسفند 1400 ساعت 01:472022-02-28سياسي

ساماندهی آرامستان پل دختر نیازمند کمک همه ادارات مرتبط است


رییس شورای اسلامی شهر پل دختر گفت: تمام دستگاه هایی که در زمینه تعیین تکلیف قانونی آرامستان این شهر مرتبط هستند پای کار باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پل دختر، مجتبی حسینی شامگاه دوشنبه در جلسه بررسی مشکلات و ساماندهی آرامستان پل دختر به اهمیت این موضوع اشاره و اظهار کرد: مجموعه شورای اسلامی و شهردار پل دختر جلسه های متعددی در این خصوص برگزار و ابعاد مختلف مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

وی افزود: قدمت آرامستان پل دختر به بیش از یک قرن  بر می گردد که به دلیل مقبره علامه سید نعمت الله جزایری لازم است اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نیز نسبت به تصمیم گیری در این زمینه در جلسه ها حضور داشته باشد تا از باب حدود سند وقفی و قسمت هایی از اراضی وقفی آرامستان که توسط برخی همشهریان تصرف شده نتیجه گیری بهتری حاصل شود.

رییس شورای اسلامی شهر پل دختر گفت: آرامستان دارای مشکلات شکلی و موضوعی است و نباید نگاهی بخشی نگر به این مسئله داشت و باید بدانیم تا کلیت کار اصلاح نشود، حل مشکل قطعه صالحین نیز به سختی امکان پذیر است.

وی افزود: بنابر این انتظار می رود تمام دستگاه هایی که در این خصوص تکلیف قانونی دارند پای کار باشند تا بتوان به نتیجه مطلوب رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی آرامستان پل دختر نیازمند کمک همه ادارات مرتبط است

ساماندهی آرامستان پل دختر نیازمند کمک همه ادارات مرتبط است