مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 23:472022-02-28سياسي

سند 50 سالانه مهندسی استان بوشهر تدوین شود


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهرگفت: سند 50 سالانه مهندسی استان بوشهر در تمام حوزه ها متناسب با نیازهای تمدنی استان تدوین شود و نقشه راهبردی آن نوشته شود.

- ، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری عصر دوشنبه در دیدار با اعضای سازمان بسیج مهندسین استان بوشهر اظهار داشت: در فضای آفرینش تمدن، علوم انسانی، علوم پایه و تجربی مورد نیاز هست ولی در این هندسه علوم مهندسی و حوزه مهندسی اجرا، نقش فوق العاده ای در شرایط کنونی جهان ایفا می کند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزود: توجه ویژه و عمده در عرصه تولید علم به سمت علوم تجربی به ویژه علوم مهندسی است.

امام جمعه بوشهر بیان کرد: علوم مهندسی فوق العاده در حال تحول، رشد و بالندگی است و روزی نیست که در حوزه علوم مهندسی تحول علمی صورت نگیرد.

وی با اشاره به اینکه بعد از انقلاب در علوم مهندسی خیلی پیشرفت کردیم تصریح کرد: قبل از انقلاب علوم ها آنقدر ضعیف بودند که برای انجام یک کار کوچک به بیرون از کشور وابسته بودیم که الحمدالله با نگاهی که انقلاب اسلامی به حوزه تمدن و مهندسی داشته این علوم در حوزه نظری، نرم افزاری و سخت افزاری مورد توجه قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: در حوزه طراحی رشد نظام مهندسی و علوم مهندسی، نظارت و تولید علم در این عرصه تحولات بسیار عمیق و دانش بنیان صو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند 50 سالانه مهندسی استان بوشهر تدوین شود

سند 50 سالانه مهندسی استان بوشهر تدوین شود