مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 23:472022-02-28بين الملل

زلنسکی خواستار ایجاد «منطقه پرواز ممنوع» در اوکراین شد


وب سایت آمریکایی «اکسیوس» نوشت که زلنسکی از جو بایدن و ناتو خواسته است که «منطقه پرواز ممنوع» را بر فراز مناطق مهم در کشورش اعمال کنند و «اگر غرب این کار را انجام دهد، - وب سایت آمریکایی اکسیوس نوشت که زلنسکی از جو بایدن و ناتو خواسته است که منطقه پرواز ممنوع را بر فراز مناطق مهم در کشورش اعمال کنند و اگر غرب این کار را انجام دهد، اوکراین متجاوز را بدون خونریزی شکست خواهد داد .

رییس جمهور اوکراین از جو بایدن همتای آمریکایی خود و ناتو درخواست کرد تا بر فراز بخش های مهم کشورش منطقه پرواز ممنوع اعمال کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حالی که روسیه از کنترل کامل آسمان اوکراین خبر داده است، ولودیمیر زلنسکی رییس جمهور اوکراین از همتای آمریکایی خود و ناتو درخواست کرد تا بر فراز بخش های مهم کشورش منطقه پرواز ممنوع اعمال کنند.

وب سایت آمریکایی اکسیوس نوشت که زلنسکی از جو بایدن و ناتو خواسته است که منطقه پرواز ممنوع را بر فراز مناطق مهم در کشورش اعمال کنند و اگر غرب این کار را انجام دهد، اوکراین متجاوز را بدون خونریزی شکست خواهد داد .

رییس جمهور اوکراین با بیان اینکه تحریم ها در مسیر درستی قرار دارد ، خاطرنشان کرد: علاوه بر جدا کردن بانک مرکزی روسیه از سامانه سوییفت و ارائه بیشتر موشک های استینگر و تسلیحات ضد تانک، نیاز است که غرب یک منطقه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زلنسکی خواستار ایجاد «منطقه پرواز ممنوع» در اوکراین شد

زلنسکی خواستار ایجاد «منطقه پرواز ممنوع» در اوکراین شد