مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 22:572022-02-28پزشكي

ذخایر پایگاه انتقال خون مهاباد در شرایط بحرانی قرار گرفت


با کاهش اهداکنندگان، ذخایر پایگاه انتقال خون این شهرستان در شرایط بحرانی قرار گرفته و در حال کاهش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، داوود نصرارکن در این زمینه اظهار کرد: با توجه به کاهش قابل توجه ذخایر در تمامی گروه های خونی، از شهروندان درخواست داریم برای اهدای خون به افراد و بیماران نیازمند به این پایگاه مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه نیاز به خون یک امر مستمر است، در ادامه گفت: عمر فرآورده های خونی پایین بوده و در صورت تداوم کاهش اهدای خون از سوی شهروندان جان بیماران پیوندی، تالاسمی، سرطانی، آسیب دیدگان تصادفات، بیماران هموفیلی، مادران باردار و نوزادان با زردی و بسیاری دیگر از بیماران که به خون و مشتقات آن نیازمندند، به خطر می افتد.

رییس اداره انتقال خون مهاباد با تاکید بر اینکه از عموم شهروندان با هر گروه خونی برای اهدای خون دعوت می کنیم به اداره انتقال خون مراجعه کنند، گفت: با توجه به نزدیک به شدن تعطیلات نوروز و همچنین فرا رسیدن ماه مبارک رمضان انتظار داریم شهروندان در این دوران نیز کمک به بیماران را با اهدای خون خود فراموش نکنند تا بتوان نیاز حیاتی بیماران را تأمین کنیم.

وی ادامه داد: اداره انتقال خون مهاباد تأمین کننده خون مورد نیاز مراکز بیمارستانی شهرستان های جنوب آذربایجان غربی از جمله میاندوآب، تکاب، شاهین د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذخایر پایگاه انتقال خون مهاباد در شرایط بحرانی قرار گرفت

ذخایر پایگاه انتقال خون مهاباد در شرایط بحرانی قرار گرفت