مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 22:222022-02-28فرهنگي

علی نصیریان: مشایخی از نوادر کار ما بود


مشایخی چهره ای داشت که یادآور صلح، انسانیت و آشتی بود - لی نصیریان در مراسم رونمایی از کتاب جمشید مشایخی لحظه کوتاهی بغض کرد و گریست و ادامه داد: آفرینش هنر این مرد در همان نقش کوتاهش در فیلم گاو بود و در نقش خود تعمق داشت.

مشایخی از نوادر کار ما بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی موزه سینما، مراسم رونمایی از کتاب زنده یاد جمشید مشایخی، در گفتگو با زاون قوکاسیان و ویدا مشایخی عصر روز گذشته یکشنبه 8 اسفندماه در سالن فردوس موزه سینمای ایران برگزار شد.

در ابتدای این مراسم بابک شادلو که اجرای برنامه را برعهده داشت،گفت: امروز زمانی فراهم شده تا یادی از زنده یاد جشمید مشایخی کنیم که با6 دهه فعالیت هنری برای ما و سه نسل نقش های ماندگار برجای گذاشته است و فیلم هایی مانند آسمان بی ستاره ، سرب ، شمعی در باد ، رفقای خوب و سریال امام علی(ع) نمونه های کوچکی از هنرمندی این شخصیت است.

پس از آن فتو کلیپ کوتاهی از زندگی جمشید مشایخی که شامل عکس های کودکی و نوجوانی و دوره های مختلف زندگی او و فیلم هایی که در آن ایفای نقش کرده بود، نمایش داده شد.

مشایخی چهره ای داشت که یادآور صلح، انسانیت و آشتی بود در ادامه علی نصیریان بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون به عنوان یکی از دوستان نزدیک زنده یاد مشایخی و کسی که کارگردان اولین نمایش او ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علی نصیریان: مشایخی از نوادر کار ما بود

علی نصیریان: مشایخی از نوادر کار ما بود