مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 22:022022-02-28سياسي

رییس جمهور: دشمنی مستکبران علیه ملت های منطقه کاهش نیافته است


سید ابراهیم رییسی در دیدار با سرلشکر علی مملوک، رییس دفتر امنیت ملی سوریه ضمن تأکید بر تعمیق مناسبات دو جانبه میان ایران و سوریه در همه ابعاد تصریح کرد: - سید ابراهیم رییسی در دیدار با سرلشکر علی مملوک، رییس دفتر امنیت ملی سوریه ضمن تأکید بر تعمیق مناسبات دو جانبه میان ایران و سوریه در همه ابعاد تصریح کرد: هم پیمانی میان دو ملت، جدایی ناپذیر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، رییسی با بیان اینکه دشمنی مستکبران علیه ملت های منطقه کاهش نیافته است، گفت: آمریکا به دنبال آن است که مشکلات امنیتی و اقتصادی که برای سوریه ایجاد کرده است را به شکل دیگری ادامه دهد.

رییس جمهور با اشاره به مقاومت بی نظیر مردم سوریه در مقابل گروه های تروریستی بر لزوم حفظ تمامیت ارضی سوریه تأکید و اظهار کرد: دشمنی مستکبران علیه ملت های منطقه کاهش نیافته و آمریکا به دنبال آن است که مشکلات امنیتی و اقتصادی که برای سوریه ایجاد کرده است را به شکل دیگری ادامه دهد.

وی در بخشی دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت همکاری های اقتصادی میان دو کشور تأکید کرد: موانع موجود برای گسترش مناسبات اقتصادی باید رفع شود و در نهایت روابط راهبردی کنونی طرفین، توسعه یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور: دشمنی مستکبران علیه ملت های منطقه کاهش نیافته است

رییس جمهور: دشمنی مستکبران علیه ملت های منطقه کاهش نیافته است