مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 21:422022-02-28اقتصادي

بهره برداری از 2 پروژه ورزشی با اعتبار 33 میلیارد ریال در بهارستان


دو پروژه ورزشی با اعتباری بالغ بر 33 میلیارد ریال در شهر بهارستان با حضور فرماندار اصفهان، شهردار و جمعی از شهروندان و ورزشکاران، افتتاح و به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، امروز دو پروژه ورزشی با اعتباری بالغ بر 33 میلیارد ریال در شهر بهارستان با حضور فرماندار اصفهان، شهردار، مدیر عامل شرکت عمران بهارستان و جمعی از شهروندان و ورزشکاران، افتتاح و به بهره برداری رسید.

محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان با تبریک اعیاد با تاکید بر اینکه باید نعمت های خداوند را قدر بدانیم، اظهار داشت: اول باید این نعمت ها را از خداوند بدانیم و سپس از این نعمت های الهی به خوبی نگهداری و استفاده کنیم.

وی افزود: این گونه زمین های ورزشی که به بهره برداری می رسند، محل پرورش جوانانی می شوند که باعث افتخار این شهر خواهند بود.

احمدی شهر بهارستان را شهری قهرمان پرور دانست و گفت: امید است با همت مسؤولان و همراهی مردم شاهد ارتقا و پیشرفت شهر بهارستان باشیم.

فرماندار اصفهان به اثرات مثبت همکاری شهرداری و شرکت عمران بهارستان، اشاره کرد و خواستار توسعه و تجهیز این اماکن ورزشی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، مجموعه ورزشی شهید کافی زاده در زمینی به مساحت هزار و 712 متر مربع شامل زمین چمن مصنوعی و زمین اسکیت با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال و مجموعه ور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 2 پروژه ورزشی با اعتبار 33 میلیارد ریال در بهارستان

بهره برداری از 2 پروژه ورزشی با اعتبار 33 میلیارد ریال در بهارستان