مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 20:572022-02-28اجتماعي

نیوجرسی های خیابان حاج محمد تقی کرمانشاه جمع آوری شد


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: نیوجرسی های خیابان حاج محمد تقی شهر کرمانشاه با هماهنگی میان پلیس و شهرداری کرمانشاه جمع آوری شد.

- ، محمد حیدری اظهار کرد: در چند روز اخیر شاهد استقرار نیوجرسی هایی از سوی نیروهای شهرداری کرمانشاه در ورودی و خروجی خیابان حاج محمد تقی اصفهانی بودیم.

وی افزود: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد این اقدام شهرداری در راستای ممانعت از تردد خودروها و ساماندهی دست فروشی ها و تسهیل در کار آنها برای امرار معاش در روزهای پایانی سال انجام شده است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه تصریح کرد: طی مشاهدات صورت گرفته و شواهد موجود این اقدام باعث ایجاد ترافیک سنگین در خیابان های اطراف و در عین حال نارضایتی رانندگان شده بود.

حیدری بیان کرد: با توجه به نزدیکی ایام نوروز و افزایش ترددهای درون شهری خصوصاً به مرکز شهر که خیابان حاج محمد تقی هم در آن واقع شده هماهنگی لازم با شهرداری برای باز شدن مسیر مسدود شده به عمل آمد.

وی ادامه داد: بر همین اساس نیوجرسی های نصب شده توسط شهرداری از خیابان حاج محمد تقی اصفهانی برداشته شد و مانعی برای تردد رانندگان وجود ندارد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه با اشاره به تداوم طرح زوج و فرد تا پایان سال جاری در شهر کرمانشاه، از شهروندان خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیوجرسی های خیابان حاج محمد تقی کرمانشاه جمع آوری شد

نیوجرسی های خیابان حاج محمد تقی کرمانشاه جمع آوری شد