مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 20:422022-02-28سياسي

امضاء تفاهمنامه 2 جانبه بین بنیاد مستضعفان و آموزش و پرورش گلستان


تفاهمنامه دو جانبه بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و وزارت آموزش و پرورش در استان گلستان امضاء شد.

- ، در اجرای منویات رهبر معظم انقلاب، تفاهم نامه دوجانبه اجرای واگذاری رایگان عرصه های مدارس تحت تملک بنیاد مستضعفان در گلستان بین سید فخرالدین علوی مدیرکل اموال و املاک این بنیاد و سیدرضا نظری، مدیرکل آموزش و پرورش استان روز دوشنبه امضا شد.

مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان گلستان در این خصوص گفت: امضای این تفاهم نامه مطابق دستور مهندس فتاح رییس بنیاد مستضعفان با تشکیل کارگروهی و برابر همکاری اداره کل آموزش و پرورش گلستان برای واگذاری مالکیت رایگان انجام شده است.

سید فخرالدین علوی افزود: مجموع مساحت عرصه های مناطق شهری و روستایی واگذار شده به آموزش و پرورش حدود 113 هکتار و به ارزش بالغ بر هزار میلیارد تومان در قالب 316 مدرسه بوده که تماماً به صورت رایگان به آموزش و پرورش استان گلستان هبه شد.

وی اعلام کرد: استان گلستان رتبه نخست در واگذاری این املاک در کشور را به خود اختصاص داده و گمیشان با 52 مدرسه و کلاله با 51 مدرسه بیشترین سهم استانی در واگذاری را داشته است.

علوی اضافه کرد: برابر تفاهم نامه فی مابین بنیاد و آموزش و پرورش استان مقرر شد که در یک سال آینده سایر مدارس هم تعیین تکلیف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضاء تفاهمنامه 2 جانبه بین بنیاد مستضعفان و آموزش و پرورش گلستان

امضاء تفاهمنامه 2 جانبه بین بنیاد مستضعفان و آموزش و پرورش گلستان