مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 20:272022-02-28ورزشي

حادثه تلخ برای دخترملی پوش/ آرزو حضرتی به کما رفت!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قائمشهر، شب گذشته در روستای سنگتاب، یک خودرو ناشناس به آرزو حضرتی بازیکن قائمشهری فوتبال بانوان ایران برخورد کرد و پس از ضربه سنگین به این دختر فوتبالیست متواری شد.

آرزو حضرتی که به عضویت تیم فوتبال سپیدار قائمشهر درآمده و در کارنامه ی این بازیکن مازنی و 17 ساله، دعوت به اردوی تیم های نوجوانان و جوانان ایران به چشم می خورد و سابقه حضور در تورنمنت کافا را هم دارد، در روستای سنگتاب با تصادف شدیدی مواجه شده است.

حضرتی از ناحیه جمجمه و فک دچار شکستگی شده و وضعیت مساعدی ندارد و متاسفانه در کما به سر می برد؛ متاسفانه در این تصادف، راننده متواری شده و متواری شدن او باعث شده تا این بازیکن جوان فوتبال زنان با تاخیر به بیمارستان برسد و اینکار یک مقدار شرایط را سخت کرد.

سارا آذری سرمربی تیم سپیدار قائمشهر و مربی آرزو حضرتی در این خصوص، اظهار کرد: راننده متواری شد و همین موضوع سبب شد تا آرزو دیر به بیمارستان منتقل شود.

وی با بیان اینکه آرزو شکستگی در فک و جمجمه را دارد، ادامه داد: به خاطر درد شدیدی که داشته، آرزو را به خواب مصنوعی بردند که فشار درد، باعث پارگی رگ های مغزش نشود که یک وقتی موجب سکته شود.

سرمربی تیم سپیدار قائمشهر از وضعیت فعلی آرزو حضرتی گفت و بیان کرد: الان یک مقدار وضعیت آرزو بهتر است؛پزشک ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حادثه تلخ برای دخترملی پوش/ آرزو حضرتی به کما رفت!

حادثه تلخ برای دخترملی پوش/ آرزو حضرتی به کما رفت!