مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 20:122022-02-28سياسي

هنوز تصمیمی برای ماندن و یا رفتن شهردار اسدآباد نگرفته ایم


با توجه به تقدیم استعفای شهردار اسدآباد از طریق سامانه به رییس شورای اسلامی شهر در هفتم اسفندماه، هنوز در عمل و قانونی شورای شهر اسدآباد هیچ تصمیمی برای ماندن یا رفتن شهردار نگرفته اند.

- ایسنا/همدان سخنگوی شورای شهر اسدآباد گفت: با توجه به تقدیم استعفای شهردار اسدآباد از طریق سامانه به رییس شورای اسلامی شهر در هفتم اسفندماه، هنوز در عمل و قانونی شورای شهر اسدآباد هیچ تصمیمی برای ماندن یا رفتن شهردار نگرفته اند.

حمیدرضا مرادی ضمیر در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: شهردار اسدآباد هفته گذشته به منظور یک جلسه کاری به اتفاق دو نفر از اعضا شورای اسلامی به تهران می روند و بعد از جلسه کاری همکاران اعضا شورا بازگشته و شهردار به بهانه کار متاسفانه در تهران می مانند.

وی با بیان اینکه طی همین مدت شهردار اسدآباد با شورای شهر بابل مذاکراتی انجام داده و در این مذاکرات به نتیجه هم رسیده اند، افزود: هنوز در عمل و قانونی شورای شهر اسدآباد هیچ تصمیمی برای ماندن یا رفتن شهردار نگرفته اند و قطعا با بازگشت وی به شهرستان برای ماندن و یا رفتن شهردار اسدآباد و موافقت با استعفای وی تصمیم گیری خواهیم کرد.

مرادی ضمیر افزود:تا تصمیم گیری اعضای شورای اسلامی شهر ،شاهین کلانتری بنگر همچنان از نظر قانونی شهردار شهر اسدآباد خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنوز تصمیمی برای ماندن و یا رفتن شهردار اسدآباد نگرفته ایم

هنوز تصمیمی برای ماندن و یا رفتن شهردار اسدآباد نگرفته ایم