مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 20:022022-02-28حوادث

دستگیری اعضای یک باند آدم ربا در شرق کرمان


متهمین دستگیر شده با صدور قرار بازداشت موقت به زندان بم معرفی شده اند و پرونده در شعبه دوم بازپرسی بم در حال رسیدگی است و دستگیری و تعقیب سایر متهمین به طور ویژه در دستور کار است.

- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم از دستگیری چهار نفر از اعضای یک باند فرااستانی آدم ربایی در شرق استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، محمد ضیاالدینی دادستان بم در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: در پی ربایش یکی از شهروندان شهرستان بم توسط افرادی اهل و ساکن یکی دیگر از استان های کشور، با ورود جدی دستگاه قضایی و با استفاده از ظرفیت نیروی انتظامی و به طور خاص پلیس آگاهی استان کرمان و شهرستان بم 4 نفر از متهمین در استان محل سکونتشان دستگیر و به شهرستان بم منتقل شدند.

این مقام قضایی بیان کرد: شخص ربوده شده هیچ ارتباط قبلی با متهمین نداشته و متهمین بدون هیچ مبنایی اقدام به ربایش وی نموده اند و فرد ربوده شده مدت 48 روز در اختیار متهمین بوده است که در نهایت با ورود و پیگیری دستگاه قضایی و مرجع انتظامی موجبات آزادی وی فراهم شد.

ضیاالدینی خاطرنشان کرد: متهمین دستگیر شده با صدور قرار بازداشت موقت به زندان بم معرفی شده اند و پرونده در شعبه دوم بازپرسی بم در حال رسیدگی است و دستگیری و تعقیب سایر متهمین به طور ویژه در دستور کار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری اعضای یک باند آدم ربا در شرق کرمان

دستگیری اعضای یک باند آدم ربا در شرق کرمان