مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 20:022022-02-28سياسي

آغاز عملیات اجرایی طرح پرورش ماهی گرمابی در «بندرگز»


فرماندار بندرگز با اشاره به ظرفیت های بالای این شهرستان در پرورش ماهی، گفت: عملیات اجرایی طرح پرورش ماهی گرمابی در روستای لیوان شرقی بندرگز آغاز شد.

- صابر حسن پور در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه شهرستان بندرگز در طول تاریخ استان گلستان نتوانسته به جایگاه واقعی و حقیقی خود در عرصه های مختلف برسد، اظهار کرد: با وجود توفیقات و پیشرفت های بسیار این شهرستان به برکت انقلاب اسلامی و استقرار نگاهی عادلانه در توسعه، همچنان تا نقطه نهایی و غایی فاصله بسیاری دارد.

وی با بیان اینکه از همان روز نخست تصدی مسئولیت در شهرستان تلاش کردم با توجه به منویات رهبری، ابلاغیه استاندار گلستان و مطالبات مردم شریف بندرگز نگاهی متفاوت به فرصت خدمتگزاری به مردم داشته باشم، افزود: توجه به حوزه آبزی پروری یکی از مواردی است که می تواند با نگاهی نوین و همتی مضاعف به یکی ازمحورهای توسعه شهرستان تبدیل شود.

فرماندار شهرستان بندرگز از آغاز عملیات اجرایی طرح پرورش ماهیان گرمابی در روستای لیوان شرقی این شهرستان خبر داد و گفت: عملیات اجرایی طرح پرورش ماهیان گرمابی در این روستا با حضور فرماندار و مسوولان محلی و با سرمایه گذار بخش خصوصی آغاز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی طرح پرورش ماهی گرمابی در «بندرگز»

آغاز عملیات اجرایی طرح پرورش ماهی گرمابی در «بندرگز»