مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 19:122022-02-28اقتصادي

روح الله حسنی رییس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان شد


روح الله حسنی عصر امروز (9 اسفندماه) طی مراسمی به عنوان رییس جدید سازمان جهادکشاورزی استان زنجان معرفی و از تلاش های جواد تاراسی قدردانی شد.

- ایسنا/زنجان روح الله حسنی عصر امروز (9 اسفندماه) طی مراسمی به عنوان رییس جدید سازمان جهادکشاورزی استان زنجان معرفی و از تلاش های جواد تاراسی قدردانی شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان در این مراسم با بیان اینکه در استان زنجان 85 هزار بهره بردار داریم و وظیفه تامین امنیت غذایی بر عهده سازمان جهادکشاورزی که به اندازه کل کشور ذی نفع دارد، اظهار کرد: طبق آمار، نرخ بیکاری پارسال 5.

8 درصد بوده که نرخ مشارکت اقتصادی نیز به 43 .

1 درصد رسیده است .

خلیل قاسم لو با یادآوری اینکه نرخ بیکاری به تنهایی نمی تواند شاخص مناسبی برای سنجش وضعیت بازار کار باشد و باید با نرخ مشارکت همراه شود، تصریح کرد: با نرخ بیکاری 5.

8 درصدی، تقریباً 20 هزار نفر بیکار داشتیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر رشد اقتصادی در کشور به 8 درصد رسیده که برای استان زنجان این عدد از میانگین کشوری بالا بوده، به گونه ای که این رقم در بخش کشاورزی به 10.

9 درصد رسیده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان خاطرنشان کرد: بخش کشاورزی کمترین میزان سرمایه گذاری در حوزه تولید را داشته و بار زیادی بر سیستم بانکی کشور ندارد، بنابراین ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روح الله حسنی رییس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان شد

روح الله حسنی رییس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان شد