مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 18:472022-02-28ورزشي

حادثه تلخ برای دخترملی پوش/ آرزو حضرتی به کما رفت!


آرزو حضرتی فوتبالیست تیم های نوجوانان و جوانان ایران، در روستای سنگتاب با تصادف شدیدی مواجه شده است و در کما به سر می برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قائمشهر، شب گذشته در روستای سنگتاب، یک خودرو ناشناس به آرزو حضرتی بازیکن قائمشهری فوتبال بانوان ایران برخورد کرد و پس از ضربه سنگین به این دختر فوتبالیست متواری شد.

آرزو حضرتی که به عضویت تیم فوتبال سپیدار قائمشهر درآمده و در کارنامه ی این بازیکن مازنی و 17 ساله، دعوت به اردوی تیم های نوجوانان و جوانان ایران به چشم می خورد و سابقه حضور در تورنمنت کافا را هم دارد، در روستای سنگتاب با تصادف شدیدی مواجه شده است.

حضرتی از ناحیه جمجمه و فک دچار شکستگی شده و وضعیت مساعدی ندارد و متاسفانه در کما به سر می برد؛ متاسفانه در این تصادف، راننده متواری شده و متواری شدن او باعث شده تا این بازیکن جوان فوتبال زنان با تاخیر به بیمارستان برسد و اینکار یک مقدار شرایط را سخت کرد.

سارا آذری سرمربی تیم سپیدار قائمشهر و مربی آرزو حضرتی در این خصوص، اظهار کرد: راننده متواری شد و همین موضوع سبب شد تا آرزو دیر به بیمارستان منتقل شود.

وی با بیان اینکه آرزو شکستگی در فک و جمجمه را دارد، ادامه داد: به خاطر درد شدیدی که داشته، آرزو را به خواب مصنوعی بردند که فشار درد، باعث پارگی رگ های مغزش نشود که یک وقتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حادثه تلخ برای دخترملی پوش/ آرزو حضرتی به کما رفت!

حادثه تلخ برای دخترملی پوش/ آرزو حضرتی به کما رفت!