مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 17:472022-02-28سياسي

شهرکرد، با 12 هزار متر مربع گل کاری به استقبال بهار می رود


رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرکرد گفت: برای استقبال از بهار 12 هزار متر مربع گل کاری شامل 10 هزار گلدان شب بو و 6 هزار جعبه گل بنفشه و همیشه بهار بعد از تهیه گل ها در میادین و ورودی شهر انجام می شود.

- سیدرضا هاشمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: اقدامات فرهنگی با هدف حفظ نظافت شهر، زیباسازی و تلطیف روحیه شهروندان در آستانه سال جدید در شهرکرد پیش بینی شده است.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرکرد افزود: برای استقبال از بهار 12 هزار متر مربع گل کاری که 10 هزار گلدان شب بو و 6 هزار جعبه گل بنفشه و همیشه بهار بعد از تهیه گل ها در میادین و ورودی شهر انجام می شود.

وی ادامه داد: هرس کاری، تعمیر چاه و موتور خانه میادین، تعمیر لوله های فضای سبز، نصب المان های نوروزی، شستشو و رنگ آمیزی میادین، ساماندهی پارک ها، تعمیر مبلمان شهری و وسیله بازی کودکان، رفع نقص و رنگ آمیزی سرویس های بهداشتی، رنگ آمیزی و فعال سازی آبنماها، علف کنی و نظافت بلوارها از جمله فعالیت های در حال اجراست.

هاشمی افزود: این سازمان با تمام تلاش و توان، شهر را آماده استقبال از بهار می کند و چهره زیبای شهر را به هموطنان نشان می دهد.

انتهای پیام/68036


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرکرد، با 12 هزار متر مربع گل کاری به استقبال بهار می رود

شهرکرد، با 12 هزار متر مربع گل کاری به استقبال بهار می رود