مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 17:372022-02-28سياسي

یادواره شهدا باید عرصه احیای شعارهای انقلاب اسلامی باشد


نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با تاکید بر اینکه شهدا برای تحقق شعائر اسلامی جان خود را فدا کردند، گفت: یادواره های شهدا باید عرصه احیای شعارهای اصیل انقلاب باشد.

- ، حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری ظهر دو شنبه در یادواره شهدای منطقه باقرخان 3 بجنورد، فرهنگ شهادت را مایه عزت و آبروی کشور دانست و اظهار کرد: فرهنگ شهادت یعنی ملت ایران در برابر دنیا می خواهد عزیز و مستقل باشد.

امام جمعه بجنورد در تبیین سبک زندگی شهدا گفت: فرهنگ شهادت یعنی دزدی، تبعیض و اختلاس در جامعه نباشد و محرومین از یادها فراموش نشوند؛ چراکه باورمان این است شهدا در مسیر تحقق همین آرمان ها یعنی عزت و اعتلای جامعه اسلامی وارد عرصه جهاد فی سبیل الله شدند.

وی افزود: یادواره های شهدا باید عرصه احیای شعارهای اصیل انقلاب باشد؛ شعارهایی که شهدا به خاطر تحقق آن ها به شهادت رسیدند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: شهدا امنیت ملت ایران را تضمین و از حقوق انسانی و حقوق دینی ملت ایران دفاع کردند و برای همین است که مردم از شهدا جدا نمی شوند.

امام جمعه بجنورد غیرت دینی را یکی از شاخصه های برجسته شهدا دانست و بیان داشت: همین غیرت دینی اجازه نداد شهدا در برابر جنایت های رژیم بعث عراق سکوت کنند؛ بلکه با تمام عشق و علاقه وارد عرصه جهاد فی سبیل الله شدند و از عزت ایران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره شهدا باید عرصه احیای شعارهای انقلاب اسلامی باشد

یادواره شهدا باید عرصه احیای شعارهای انقلاب اسلامی باشد