مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 17:022022-02-28بين الملل

موضع گیری مجدد حزب الله لبنان درباره اوکراین و حفاری رژیم صهیونیستی برای گاز


فراکسیون وفاداری به مقاومت لبنان وابسته به حزب الله ضمن تاکید بر عدم اجازه به اسراییلی ها برای دست درازی به آب های سرزمینی این کشور، مساله بحران اوکراین و روسیه را غیرمرتبط با لبنان دانست.

- فراکسیون "وفاداری به مقاومت" لبنان وابسته به حزب الله ضمن تاکید بر عدم اجازه به اسراییلی ها برای دست درازی به آب های سرزمینی این کشور، مساله بحران اوکراین و روسیه را غیرمرتبط با لبنان دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه اینترنتی النشره، محمد رعد، رییس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان گفت: میانجیگر آمریکایی در بحث اکتشاف گاز در لبنان طی چند روز گذشته به لبنان آمد تا نقش روباه را در تقسیم پنیر میان مخالفان بازی کند.

وی توضیح داد: برای اینکه بتوانیم در آب های سرزمینی خود به دنبال استخراج گاز باشیم و با پول آن بدهی هایمان را بپردازیم او(میانجی آمریکایی) می گوید که ممکن است میدان گازی میان شما و اسراییلی ها در عملیات حفاری در آب مشترک باشد.

رعد افزود: گاز خود را در آب هایمان مدفون باقی خواهیم گذاشت تا بتوانیم مانع دست درازی اسراییلی ها به قطره ای از آب هایمان شویم.

ما نادان نیستیم و دشمن و کسانی که با او در ارتباطند، اعم از میانجی و غیرمیانجی، بدانند تا زمانیکه ما به دنبال اکتشاف گاز و بهره مندی از آن به شکلی که خودما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضع گیری مجدد حزب الله لبنان درباره اوکراین و حفاری رژیم صهیونیستی برای گاز

موضع گیری مجدد حزب الله لبنان درباره اوکراین و حفاری رژیم صهیونیستی برای گاز