مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 16:372022-02-28پزشكي

مامور شدن بهورزان به مراکز درمانی؛ ممنوع


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر لزوم بازسازی و تکمیل خانه های بهداشت گفت: دیگر نباید شاهد خانه های بهداشت استیجاری باشیم و همچنین روسای دانشگاه های علوم پزشکی از مامور شدن بهورزان به مراکز درمانی جلوگیری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از وبدا، دکتر بهرام عین اللهی در مراسم گرامیداشت روز بهورز که به صورت وبیناری و با حضور جمعی از روسای دانشگاه های علوم پزشکی کشور، معاونان بهداشت، مدیران شبکه بهداشتی، بهورزان و مراقبان سلامت برگزار شد، گفت: خوشبختانه پس از انقلاب زمینه خلاقیت ها و نوآوری های زیادی در کشور فراهم شده است که ایجاد شبکه بهداشتی، درمانی و آموزش و به کارگیری بهورزان از جمله این خلاقیت هاست.

وی افزود: از اقدامات مقارن با تشکیل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایجاد شبکه بهداشتی و خانه های بهداشت در نقاط دور افتاده و استفاده از بهورزان باهوش، علاقمند و برخاسته از جامعه بود و عامل اصلی در موفقیت طرح بهورزی مردمی بودن آن بوده است.

دکتر عین اللهی با اشاره به اینکه شعار تقدم پیشگیری بر درمان به عنوان یک کار علمی همواره باید مورد توجه قرار گیرد، ادامه داد: طرح های فرمایشی بدون در نظر گرفتن خاستگاه مردمی آن با شکست مواجه می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مامور شدن بهورزان به مراکز درمانی؛ ممنوع

مامور شدن بهورزان به مراکز درمانی؛ ممنوع