مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 16:322022-02-28فرهنگي

کنگره جهانی پیامبر رحمت، برگزیدگان خود را شناخت


امروز کنگره جهانی محمد پیامبر رحمت، آیین اختتامیه فراخوان را طی می کند نه خود را، چراکه کنگره حرکتی جاری در بدن جامعه همچون قطعات یک پازل است.

- به گارش خبرگزاری فارس از شیراز، خوب به یاد دارم تابستان سال جاری فراخوان نخستین کنگره جهانی محمد (ص) پیامبر رحمت در آیینه ادب و هنر به دستم رسید و توجه ام را جلب کرد، متن آفیش خبر که ارسال شد مشتاقانه اعلام آمادگی کردم، کنگره ای که از فراخوان گویای ارج نهادن به هنر و هنرمند بود به آیین پایانی خود رسیده بود.

آیین پایانی کنگره ای جهانی در کلان شهر شیراز و در جوار آرامگاه حافظ حرف ها برای گفتن داشت، وارد سالن سبز شدم، گوشه ای را برای شاهد بودن انتخاب کرده و نشستم، دبیر جشنواره توجه من را جلب کرد، خبری در راه است.

  قرائتی از قرآن به پا خواست که عینیت بخش تجلی نام محمد رسول الله و قیامی صورت گرفت که در راستای سرود ملی جمهوری اسلامی ایران بود.

حامد تقوایی، عضو هیئت علمی دانشگاه شیراز، موسس، ایده پرداز و دبیر کنگره گفت: خداوندگار را شاکر هستم که توفیق داد از شهر شیراز، شهر ادب و هنر، سومین حرم اهل بیت(ع) نوای جان بخش عشق به پیامبر، نبی اکرم(ص) برخواست و این عشق لباس هنر به تن کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره جهانی پیامبر رحمت، برگزیدگان خود را شناخت

کنگره جهانی پیامبر رحمت، برگزیدگان خود را شناخت