مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 16:222022-02-28پزشكي

مجلسی ها منابع حوزه سلامت را به وزارت بهداشت برگردانند


وزیر بهداشت، با عنوان این مطلب که حوزه سلامت نیازمند منابع پایدار است، ابراز امیدواری کرد مجلس مالیات بر ارزش افزوده و مالیات بر سیگار را به حوزه سلامت برگرداند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بهرام عین اللهی در مراسم روز بهورز که جمعی از رؤسای دانشگاه های علوم پزشکی کشور، معاونان بهداشت، مدیران شبکه بهداشتی، بهورزان و مراقبان سلامت به صورت وبینار در آن حضور داشتند، گفت: خوشبختانه پس از انقلاب زمینه خلاقیت ها و نوآوری های زیادی در کشور فراهم شده است که ایجاد شبکه بهداشتی، درمانی و آموزش و به کارگیری بهورزان از جمله این خلاقیت ها است.

وی افزود: از اقدامات مقارن با تشکیل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایجاد شبکه بهداشتی و خانه های بهداشت در نقاط دور افتاده و استفاده از بهورزان باهوش، علاقمند و برخاسته از جامعه بود و عامل اصلی در موفقیت طرح بهورزی مردمی بودن آن بوده است.

عین اللهی با اشاره به اینکه شعار تقدم پیشگیری بر درمان به عنوان یک کار علمی همواره باید مورد توجه قرار گیرد، ادامه داد: طرح های فرمایشی بدون در نظر گرفتن خاستگاه مردمی آن با شکست مواجه می شوند.

طرح بهروز و مراقبت های بهداشتی یک طرح مردمی بود که از انسان های شریف و علاقمندی که از جنس خود مردم بودند برای پیشبرد اهداف آن استفاده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلسی ها منابع حوزه سلامت را به وزارت بهداشت برگردانند

مجلسی ها منابع حوزه سلامت را به وزارت بهداشت برگردانند