مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 16:222022-02-28اجتماعي

تغییر نام مدارس خیّرساز ممنوع


وزیر آموزش و پرورش ضمن اعلام اینکه تدوین «سند آمایش سرزمینی» سازمان نوسازی مدارس کلید خورد، گفت: تغییر نام مدارس خیّرساز ممنوع است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، یوسف نوری در نشست با هیئت مدیره جامعه خیّرین مدرسه ساز که در سالن جلسات ساختمان شهید رجایی برگزار شد، اظهار کرد: سند آمایش سرزمینی سازمان نوسازی مدارس در راستای بررسی وضعیت سرانه فضاهای آموزشی هر منطقه تهیه می شود تا در صورت لزوم اقدامات لازم براساس اطلاعات همین سند انجام شود.

وی با اشاره به مزایای تدوین این سند گفت: مهمترین دلیل کمبود سرانه فضای آموزشی در شهرهای بزرگ و مناطق حاشیه این شهرها، مهاجرت است که با تدوین سند آمایش سرزمینی سازمان نوسازی، سعی در رفع این مشکل خواهیم داشت.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه با اشاره به کمبود فضاهای آموزشی در برخی از استان ها ادامه داد: با تدوین این سند می توان خیّران مدرسه ساز را به سمت استان های دارای کمبود فضاهای آموزشی راهنمایی کرد.

نوری خیّران مدرسه ساز را یکی از ارزشمندترین سرمایه های اجتماعی توصیف و اضافه کرد: فعالیت خیّران مدرسه ‎ساز علاوه بر نقش آن ها در عمران و آبادانی کشور دارای تأثیرات مثبت روی دانش آموزان نیز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر نام مدارس خیّرساز ممنوع

تغییر نام مدارس خیّرساز ممنوع