مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 16:022022-02-28سياسي

تقویت اقتصاد مولد در حوزه تولیدات عشایر


معاون هماهنگی و مدیریت امور زائرین و گردشگری استانداری با بیان اینکه عشایر سهم بزرگی در احیای سبک زندگی ایرانی اسلامی دارند، بر تقویت اقتصاد مولد در حوزه تولیدات عشایر با برگزاری رویدادها، - تاکید کرد.

محمد فرخ زاده دوشنبه 9 اسفند در جلسه هم اندیشی با نمایندگان عشایر فارس، ضمن تاکید بر ایجاد کارگروه رفع موانع تولید در حوزه محصولات عشایری خاطرنشان کرد: لمید است با همدلی و هم افزایی بین فعالان عشایر و دستگاه های اجرایی، بتوان گام های موثری در حفظ و رونق آداب و رسوم، خدمات و محصولات عشایری برداشت.

او در این دیدار صمیمانه، پس از شنیدن دیدگاه های نمایندگان عشایر، خاطرنشان کرد: معتقدیم عشایر سهم بزرگی در احیای سبک زندگی ایرانی اسلامی دارند لذا لازم است تدابیری برای رونق تولید و عرضه انواع محصولات فرهنگی عشایری اندیشیده شود.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائرین و گردشگری استانداری با بیان اینکه دست کم 6 درصد از صد پروژه تعریف شده در شورا را به این موضوع اختصاص دادیم، عنوان کرد: ایجاد مرکز اقامتی و دهکده گردشگری عشایر در شیراز، ساخت موزه و مستندسازی از آداب و رسوم عشایر، ایجاد کارگروه های تخصصی ذیل شورای اصلی عشایر مواردی است که در دستور کار قرار داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت اقتصاد مولد در حوزه تولیدات عشایر

تقویت اقتصاد مولد در حوزه تولیدات عشایر