مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 15:572022-02-28سياسي

مسوولان جامعه اسلامی باید با تاسی از رسول الله به مردم خدمت کنند


همه اقشار مختلف مردم به ویژه مسوولان در جامعه اسلامی موظف اند در کارها و فعالیت هایشان از پیامبر اکرم(ص) الگو بگیرند.

- ایسنا/کردستان نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: همه اقشار مختلف مردم به ویژه مسوولان در جامعه اسلامی موظف اند در کارها و فعالیت هایشان از پیامبر اکرم(ص) الگو بگیرند.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی امروز (9اسفند) دروبینار فرهنگی با عنوان سیره پیامبر مهربانی و سبک زندگی اسلامی که توسط دانشگاه پیام نور کردستان و با همکاری دانشگاه مذاهب اسلامی استان به مناسبت عید مبعث پیامبر (ص) برگزار شد، اظهار کرد: از جمله سیره زندگی حضرت محمد(ص) می توان به ساده زیستی، نرم خویی، تواضع، صبر و متانت ایشان در همه عرصه ها اشاره کرد.

وی اضافه کرد: لازم است که مسئولان هم با تأسی از سیره زندگی پیامبر اسلام(ص) بتوانند در جلسات و مباحثات خود جانب ادب و احترام را نگه داشته و از سبک زندگی ایشان الگوی واقعی بگیرند.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: بی شک الگو گرفتن از بزرگان دین مبین اسلام مهمترین عامل و شاخص در دستیابی به رشد و توسعه در همه حوزه ها اعم از اقتصادی و فرهنگی است.

رییس دانشگاه پیام نور کردستان هم در این وبینار اظهار کرد: در برهه کنونی آشنا کردن نسل جوان و نوجوان با سبک زندگی پیامبر اکرم(ص) امری ضروری است که این مهم با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسوولان جامعه اسلامی باید با تاسی از رسول الله به مردم خدمت کنند

مسوولان جامعه اسلامی باید با تاسی از رسول الله به مردم خدمت کنند