مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 15:522022-02-28حوادث

کانال آب جنوب تهران تاکی قربانی خواهد گرفت؟


کانال انتقال پساب تصفیه خانه جنوب تهران به دشت ورامین در مسیر عبور از شهرری، کودکان این منطقه را در خود غرق می کند و متولیان امر پس از فوت هر کودک به تکاپو افتاده، - خبرگزاری فارس از شهرری؛ نیاز گلی: کانالی در جنوب تهران که با بی رحمی تمام، کودکان این منطقه از پایتخت را می بلعد و پس از سال ها، انتظار ساکنان برای ایمن سازی نقاط حادثه خیز حاشیه این کانال ادامه دارد.

کانال انتقال آب ری-ورامین در روستاهای حاشیه جنوب پایتخت درحالی کودکان معصوم شهرری را به آغوش خود می کشد و به حیاتشان پایان می دهد که مسؤولان به دنبال مقصر می گردند و هر کدام به نحوی سعی دارند کم کاری را به گردن دیگری بیندازند و مهمترین علت ترک فعل را کمبود بودجه عنوان کنند.

دادستان شهرستان ری در خصوص حادثه 16 مرداد ماه 1399 امین آباد که یک کودک 5 ساله با سقوط در کانال آب ری-ورامین جان خود را از دست داد، طبق صدور رأی اولیه، 80 درصد آبیاری و زهکشی آب منطقه ای و 20 درصد والدین کودک را به عنوان مقصر معرفی کرد.

اما با وجود تشکیل پرونده های قضایی و محکومیت ها، این داستان غم انگیز همچنان ادامه دارد و تاکنون همت بلندی برای ایمن سازی کانال مرگ انجام نگرفته است.

در همین راستا، موضوع را از مسؤولان مربوطه پیگیری کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانال آب جنوب تهران تاکی قربانی خواهد گرفت؟

کانال آب جنوب تهران تاکی قربانی خواهد گرفت؟