مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 14:472022-02-28سياسي

تجلیل جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه از خدمات تیپ الغدیر یزد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد،  سردار روح الله نوری، صبح امروز در جریان سفر خود به استان دارالعباده با حضور در مراسم تکریم و معارفه فرمانده تیپ 18 الغدیر استان یزد، با اشاره به توطئه های دشمنان دین و نظام اسلامی علیه ارزشهای اسلام ناب محمدی، اظهار کرد: امروز ایران اسلامی به واسطه دستاوردهای مختلف خار چشم استکبار جهانی شده و دشمنان از این امر عصبانی هستند.

وی با اشاره به نقش ارزشمند تیپ الغدیر در هشت سال دفاع مقدس، افزود: رزمندگان اسلام در تیپ همیشه پیروز الغدیر امروز هم نقش حائزاهمیتی در دفاع از حرم ایفا می کنند که بخشی از آن در اقدامات امنیتی داخل و خارج از مرزها  قابل تقدیر و برای دشمنان بازدارنده است.

سردار نوری با بیان این که فرهنگ ایثار و مقاومت ملت ایران جهانی شده است، افزود: تبعیت از مقام معظم رهبری تنها رمز پیروزی ایران اسلامی در برابر توطئه استکبار جهانی است و همین امر رمز استقلال و امنیت پایدار و دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف است.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صادر کردن ارزش های الهی نظام اسلامی ایران را یکی از اهداف عالی انقلاب دانست و بیان کرد: خوشبختانه امروز به خوبی شاهد تحقق این مهم در کشورهای منطقه هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه از خدمات تیپ الغدیر یزد

تجلیل جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه از خدمات تیپ الغدیر یزد