مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 14:422022-02-28سياسي

برگزاری مراسم تجلیل از 40 سال فعالیت دیپلماتیک صلاح الزواوی


مراسم تجلیل از 40 سال فعالیت های دیپلماتیک و رسانه ای صلاح الزواوی، سفیر سابق فلسطین در تهران امروز از سوی جمعیت دفاع از ملت فلسطین و با حضور برخی مسئولان و شخصیت های سیاسی برگزار شد.

- مراسم تجلیل از 40 سال فعالیت های دیپلماتیک و رسانه ای صلاح الزواوی، سفیر سابق فلسطین در تهران امروز از سوی جمعیت دفاع از ملت فلسطین و با حضور برخی مسئولان و شخصیت های سیاسی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی شکیبایی قائم مقام جمعیت دفاع از فلسطین طی سخنانی در این مراسم با اشاره به تلاش ها و زحمات صلاح زواوی، شیخ السفرای نمایندگی های خارجی در ایران اظهار داشت: آقای زواوی دو خصوصیت ویژه را دارا هستند نخست اینکه روحیه جهادی ، حماسی و مقاومتی در ایشان وجود دارد در حالی که خواستگاه فکری وی با آنچه در تربیون ها صحبت می کند تفاوت دارد.

وی با بیان اینکه صلاح زواوی از اولین مبارزان رویارویی با رژیم صهیونیستی بود، گفت: یکی دیگر از ویژگی های ایشان این است که دایما خود را مرید انقلاب اسلامی ، امام و رهبری می داند و این را در تمامی برنامه ها و صحبت های شان بیان کردند.

همچنین حجت الاسلام آمرودی، رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران نیز در این مراسم طی سخنانی با تاکید بر اینکه در قرن حاضر کلمه مقدس مقاومت، عدالت و پیروزی حق بر باطل مختص فلسطین نبوده و عالم گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم تجلیل از 40 سال فعالیت دیپلماتیک صلاح الزواوی

برگزاری مراسم تجلیل از 40 سال فعالیت دیپلماتیک صلاح الزواوی